Datum objave: 16. veljače 2025.
Kategorija: Vijesti

Slikarska tehnika grataž

Učenici petih razreda naše škole su ovaj mjesec crtali maske u slikarskoj tehnici grataž- grattage (franc.)

Učenici su prvo trebali nanjeti pastele preko cijelog formata papaira.

Tijekom bojanja papira kombinirali su različite boje na površini.Slobodno su nanosili vodoravno, okomito, dijagonalno jednu do druge u različitim oblicima.

Zatim slijedi prekrivanje pastele i nanošenje crnog tuša širokim kistom.Pojedinim učenicima prekrivanje nije uspjelo od prvi put, jer su pastele masne pa je bilo potrebno nanošenje tuša u više slojeva. Kad se sve oboja tušem u crno slijedi sušenje od nekih 10 min. Da bi se ubrzao proces sušenja učenici su se služili različitim tehnikama puhanja i mahanja.

Kad je površina suha slijedi struganje različitim drvcima, štapićima, perima, čačkalicama ili iglicama.

Proces i rezultate gotovih radova možete vidjeti na fotografijama.

 

Izvor: Josip Kanis

Pročitajte još

2. travnja – Svjetski dan svjesnosti o autizmu

2. travnja – Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Na Svjetski dan svjesnosti o autizmu slavimo različitost i jedinstvenost svakog djeteta, otvorena srca za razumijevanje i prihvaćanje jer je autizam samo drugačiji način da se doživi svijet. Svjetski dan svjesnosti o autizmu ove godine obilježava se pod sloganom "Not...

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Svjetski dan svjesnosti o autizmu

Svjetski dan svjesnosti o autizmu obilježava se 2. travnja, a za cilj ima podizanje svijesti o autizmu, promoviranje podrške i razumijevanja za osobe s autizmom. Učenici posebnog razrednog odjela POS c obilježili su ovaj dan razgovorom i čitanjem o osobitostima djece...

Dan autizma

Dan autizma

Poseban dan u 3.a – Proslava prijateljstva i različitosti Dana 2. travnja u 3.a razredu OŠ kralja Tomislava  proslavili smo i obilježili jedan vrlo poseban dan, posvećen našem dragom Leonu – našem prijatelju koji nas svakodnevno nasmijava, uveseljava i podučava važnim...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content