Datum objave: 17. lipnja 2025.
Kategorija: eTwinning | Vijesti

eTWINNING PROJEKTI ■ OSNOVNA ŠKOLA KRALJA TOMISLAVA NAŠICE ■ ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.

Kreativna godina 3. a razreda u eTwinning projektima
Tijekom školske godine učenici 3. a razreda Osnovne škole kralja Tomislava u
Našicama, pod vodstvom učiteljice Ljiljane Kubaša, sudjelovali su u nizu
eTwinning projekata koji su povezali igru, kreativnost, zdravlje i učenje kroz
različite nastavne aktivnosti i suradnju s vršnjacima.
Učenici su kroz četiri različita eTwinning projekta razvijali kreativnost,
motoričke vještine, znanja iz nastavnih predmeta, timski rad i svijest o važnosti
zdravih životnih navika:
Čarobne ideje
U dvogodišnjem projektu Čarobne ideje, autorica Ljiljana Kubaša, Maja Biro i
Vesna Nedanovska, učenici su razvijali finu motoriku kroz kreativne zadatke s
papirom. Rezanje, savijanje, oblikovanje i lijepljenje raznih oblika omogućilo
im je učenje kroz igru, razvijanje strpljenja i maštovitosti.
100. dan u školi
Projekt obilježavanja 100. dana škole, autorice Sandre Vuk, proveden je kao
sveobuhvatan tematski dan kroz sve nastavne predmete.
Učenici su sudjelovali u:
• 100 pridjeva i jedna priča (Hrvatski jezik)
• Zagonetni umnošci (Matematika)
• 100 komadića umjetnosti (Likovna kultura)
• 100 sekundi adrenalina (Tjelesna i zdravstvena kultura)
• 100 lijepih riječi (Sat razrednika)
Cilj projekta bio je učiti kroz kreativnost i igru, razvijajući međusobno
poštovanje, timski duh i ljubav prema školi.
Dani jabuka – zdravlje na tanjuru i u učionici
Projekt o zdravoj prehrani, autorice Sandre Vuk, proveo se kroz različite
predmete i aktivnosti:

• Kulinarska radionica – priprema energetskih pločica i štrudle od jabuka
• Jabučni izazov u matematici – vizualno zbrajanje i oduzimanje pomoću jabuka
• Hrvatski jezik – priče, pjesme i legende na temu „Da sam ja jabuka“
• Likovna kultura – tonska modelacija jabuka u različitim bojama i oblicima
• Tjelesna i zdravstvena kultura – štafetne igre s jabukama
Učenici su kroz praktične i stvaralačke zadatke razvijali svijest o važnosti
prirodnih namirnica i svakodnevnih zdravih navika.
Putujemo kroz vrijeme
Projekt autorica Brankice Habuzin, Ljiljane Kubaša i Vesne Nedanovske
omogućio je učenicima bolje razumijevanje pojmova vremena kroz sadržaje
prirode i društva. Učili su o danu i noći, godišnjim dobima, kalendaru, satu i
razvoju života kroz desetljeća i stoljeća. Poseban naglasak stavljen je na
prepoznavanje lokalne prošlosti – grada, zavičaja i domovine.
AKTIVNOSTI
• U 3. razredu projekti su integrirani u redovnu nastavu kroz povezivanje svih
predmeta i međupredmetnih tema.
• Naglasak je bio na timskom radu, praktičnim zadacima, igri i učenju kroz
iskustvo.
• Učenici su povezivali sadržaje s vlastitim životom, lokalnom zajednicom i
razvijali svijest o sebi, drugima i okolišu.
• Projekti su predstavljeni i drugim učenicima i roditeljima kroz panoe, radionice
i zajedničke aktivnosti.
ZAKLJUČAK
Ova bogata i raznolika eTwinning godina ostaje zabilježena kao razdoblje
učenja sa smiješkom, igre s porukom i stvaranja s razlogom. Učenici su razvijali
znanje, kreativnost, zdravlje i zajedništvo, vrijednosti koje ostaju i nakon
zadnjeg zvona u lipnju.

 

Pripremila: Ljiljana Kubaša, učiteljica savjetnica

Pročitajte još

Sajam razmjene

Sajam razmjene

I ove godine učiteljica Jasna Sajdl organizira Sajam razmjene u sklopu obilježavanja Europskog tjedna održivog razvoja. Na taj način potičemo među učenicima ponovnu upotrebu predmeta koje više ne koristimo umjesto kupnje novih predmeta. Sajam razmjene će se odvijati u...

„Mirotvorac“ na satu informatike

„Mirotvorac“ na satu informatike

  Učenici 4.b razreda s učiteljicom Blaženkom Crnov na satu informatike su u sklopu programa „Mirotvorac“ koji je proizašao iz projekta „260 DANA“ kojeg je odobrilo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih pisali poruke mira i izrađivali pomoću oblika simbole...

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content